Home Fora NFD-forummet De gamle medlemsblade

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Emne: De gamle medlemsblade

NFD’s medlemsblade fra 1996 frem til 2012 – ialt 66 medlemsblade har i en periode ikke været synlige på hjemmesiden. Men det er de nu igen. I menuen [Forening] er der oprettte to nye undermenuer [Medlemsblad nr. 1 -33] og [Medlemsblad nr. 34 – 66]

De gamle medlemsblade rummer en stor samling af spændende fotos, artikler, rejsebeskrivelser m.m. og fortæller om foreningens historie. En fin samling som vidner om, hvad naturfotogafer i Danmark i de sidste 25 år har været optaget af. Tag et kik!

+4

Spændende.
    Kunne man forestille sig at en del af de gamle blade også blev mulige at se for ikke medlemmer?
    Jeg tænker NFD er lige som meget en forening kun for medlemmer.
    Hvor naturfotografer deler billeder med naturfotografer.
    Det samme sker med vores jubileums bøger, de er også kun for medlemmer.
    Og selvfølgelig skal der også være noget særligt til betalende medlemmer.
    Men vi tager jo billeder af den sparsomme danske natur, og ville måske kunne bidrage lidt til at der blev passet lidt på resterne af vores sparsomme natur, hvis vi også delte lidt ud til ikke naturfotografer af de flotte billeder.
    Det var bare en tanke.
    Jeg ved ikke lige hvordan.

0

Hej Henry. De gamle medlemsblade fra 1996 – 2012 kan læses af alle – også ikke medlemmer af NFD.

+1
    profilbillede
    Thomas Olsen
    Deltager

Jeg har nu læst de første 3 udgivelser med stor fornøjelse  – og jeg kan da regne ud at ihvertfald to af medstifterne af NFD fortsat er medlemmer (Jens Rasmussen og Ole Banke) Hvor sejt er det lige 😃👍 Stor glæde og respekt herfra for standhaftige medlemmer 😃

0
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.