Home Fora NFD-forummet HJÆLP!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Emne: HJÆLP!

profilbillede
    Ole Banke
    Deltager

Mit vigtigste computerprogram Lightroom er pludselig gået ned med flaget. Forleden skulle jeg bruge et par filer i programmet fra den 2. november: de var der ikke! Faktisk er alle filer fra de seneste knap to måneder pludselig væk. En god ven mener at computeren – den er ikke helt ny – er utilstrækkelig og skal udskiftes. Jeg har altså mindst to hyperakutte problemer: Køb af ny tilstrækkelig kraftig computer og overførsel af Lightroom fra nuværende computer til ny computer. Da jeg er mildt sagt ukvalficeret i IT-teknologi søger jeg hermed lidt kvalificeret hjælp til afklaring af mine problemer – en konsulent som jeg gerne honorerer. Rent praktisk vil det være bedst med hjælo fra et medlem i Københavnsområdet – jeg bor på Østerbro – 2100 København Ø.Mit mobilnummer er 21697487, mailbox olebanke@yahoo.dk

Mvh Ole

Hej Ole

Se mail jeg sendte dig…

profilbillede
    Ole Banke
    Deltager

Glæder mig til at se Kurt, har du brugt den rigtige mailadresse?

Sende problemmet er løst…. 🙂

profilbillede
    Ole Banke
    Deltager

Hej Kurt, Bjarne, Niels og Carsten

Resultatet blev at jeg har købt en ny computer hos MM Vision, som jeg med lidt bistand fra en gammel kollega har fået gang i – og med Lightroom installeret! I skal alle have stor tak for råd og vejledning.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.