Home Fora Forslag og ideer “Likes” og “Set” på hjemmesiden

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

Emne: “Likes” og “Set” på hjemmesiden

En idé til hjemmesiden, når administrator og webmaster optimerer næste gang.

Når man kigger billeder (egne og andres), ser man “likes” (tommeltotten), men ikke hvor mange gange billedet er set. Hvis man vil kontrollere status på egne billeder, skal man jo klikke på billedet – derved genererer man så nye “Set-kliks”, der jo ikke afspejler andres interesse for billedet. Og det gør man så hver gang man vil lave lidt opfølgning på egne præsentationer.

Et godt sted at se begge disse “status-resultater” (“Likes” og “Set”) kunne jo være i disse oversigter: – Fælles fotovæg – Fotografernes fotovæg 
    Måske handler det om at sætte “flueben” i det anvendte system – hvad skal vises og  hvad skal ikke vises.

Egentlig vil informationerne sikkert kunne være generelt synlige på alle relevante sider.
    En strøtanke – hvor meget anvendes “Likes” for øvrigt?
    Antal “Set” forekommer at informere tydelige, hvilken interesse der er for de fremviste billeder.

profilbillede
    Bjarne Hansen
    Keymaster

Hej Knud Erik.

Jeg skylder dig et svar på at jeg har set dine udmærkede forslag. Vi tager dem med, når vi engang skal have en større renovering af hjemmesiden, men vurderer dem også i forbindelse med de løbende mindre justeringer.

Venlig hilsen Bjarne, Webmaster

Hej Bjarne. Mange tak for svar. Jeg bruger ikke selv WordPress, så jeg skal ikke “kloge mig” på detaljerne. Jeg håber I finder en løsning, da det faktisk er gode værktøjer for brugerne, til at prioritere “gennemtravlingen” af de efterhånden rigtig mange interessante billeder på webstedet. Må man spørge til navnet på det anvendte WP-modul til billeddatabasen? Det har jo kvaliteter, der kunne interessere én. 🙂 Knud Erik

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.