Home Fora Vil du med på tur? Masai Mara Fotoworkshop, maj 2023

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Emne: Masai Mara Fotoworkshop, maj 2023

profilbillede
    Mads Hagen
    Deltager

Kære NFD,

Jeg vil gerne reklamere lidt for en tur jeg skal holde her til maj. Det kunne være at det havde en interesse for nogle af jer?:)

Jeg har i tæt samarbejde med naturfotograf Ole Ekelund og Africa tours udarbejdet en tur til Masai Mara i det nordlige kenya næste år. Datoerne for turen er D. 13-23 maj 2023. 

Fotoworkshoppen foregår som sagt i det nordlige Kenya, i legendariske Masai Mara hvor vi i løbet af fotoworkshoppen skal bo på to forskellige camps: Mara Interprids Camp og Karen Blixen Camp.

Turen er tilrettelagt som en fotoworkshop med god tid til fordybelse i wildlife foto. Vi er to dansktalende fotoguides på turen der vil gøre alt for at du som deltager får så fantastisk en oplevelse af Masai Mara som muligt. Vi brænder for det gode billeder og oplevelsen af at være helt tæt på det vilde, og det er jo lige præcis det som vi skal dykke ned i.

Vores grundtanke ved workshoppen er at vi ikke vil spæne rundt fra det ene til det andet dyr. Vi tror på at vi får de bedst mulige billeder ved at give os god tid med dyrene og lade roen falde over os.

Gruppestørrelsen er 12 personer på turen, fordelt over 3 biler, så der er god plads til os alle. Og med 2 fotoguider er der endda mulighed for at dele os op nu og da.

Der er plads til alle på denne workshop hvad enten du har haft kamera i hånden de sidste mange år eller er forholdsvis ny i det hele, men bare synes det er spændende. Vi vil gennemgå det fotofaglige fra det basale og til meget avancerede. Derudover vil vi lave 1:1 seancer hvor vi vil give feedback på portfølje, efterbehandling og fremtidige muligheder.

Prisen er 38,900,- pr mand og ønsker du at at bo alene, er der et tillæg på 5000,-.

Du kan læse meget mere om turen på min hjemmeside, hvor du også kan finde pdf’en for det fulde program:
    https://madshagen.dk/masai-mara-fotoworkshop/

Alt tilmelding står Africa tours, som er tilmeldt rejsegarantifonden. Det foregår på linket herunder:
    https://www.africatours.dk/find+rejse/det+oestlige+afrika/kenya/masai+mara+fotoworkshop+safari

Vi glæder os helt vildt meget til denne tur og håber at den bliver taget godt imod:)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.