Hej Johnny
Mange tak for respons vedr. “arrangere en tur i dit nærområde, sådan at andre får blik for et nyt sted de ikke har været før“.
Jeg begynder jo at kunne se hvordan “fototurs-fællesskabet” fungerer, selvom medlemmerne er spredt ud over landet.
Derfor er jeg også opmærksom på at give “lokkations-indformationer” når jeg lægger billeder op på “min væg”.
Samtidig har jeg fokus på at visualisere mine interesser inden for naturfotografering, så det er lettere at finde sammen med ligesindede.
I øjeblikket har jeg dog ikke det bedste overblik over “hvor hvem befinder sig” i geografien.
Der jo ikke alle der har et bynavn under profilen – mange mangler desværre også et billede.
Jeg vil måske udvide indlægget “Naturfotografiske perler” med nogle flere destinationer i det Syd og Sønderjydske område – altså nævne nogle steder, der kan inspirere til, at nogen vil besøge stederne – og måske gerne vil have en lokalkendt kontaktperson, der med “nænsom hånd” guider dem hen til “nøglestederne”.
Måske vil andre medlemmer så bidrage yderligere til “inspirationsbasen”? Så skal “de rigtige” nok finde sammen omkring fotostederne – tror jeg.
Mv Knud Erik