Home Fora Sælges Stealth Gear fotojakke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Emne: Stealth Gear fotojakke

profilbillede
    Ole Banke
    Deltager

profilbillede
    Ole Banke
    Deltager

profilbillede
    Ole Banke
    Deltager

For 10-12 år siden faldt jeg over en annonce i et udenlandsk fotoblad om noget specifikt naturfotoudrustning under navnet Stealth Gear. Det blev anbefalet af en række professionelle naturfotografer, de fleste engelske. Der var jakke, bukser, handsker og fleecejakke. Det var dyrt men så vildt spændende ud. Jeg forhørte mig hos et par af fotograferne og købte siden bukserne, jakken og handskerne. Handskerne er idag slidte, bukserne er luvslidte, men jakken er som ny. Den har været en tur på Svalbard, men har ellers hængt på min stumtjener. Jakken er af høj kvalitet med et væld af lommer fra meget store til små. i en af de store lommer kan der sagtens være et kamera med vidvinkeloptik. Lynlåsene er meget solide, materialet er polyester der kan vaskes ved 40 grader. Jakken er forsynet med to hætter der kan knappes af og på. Men hvorfor har jeg aldrig selv brugt denne superjakke? Da jeg pakkede den ud i sin tid gik det hurtigt op for mig, at den bare ikke var mig. Den er ret tung og for mig noget klodset, så den er nu til salg. Størrelsen er XL. Pris 1000 kr.      

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.