Home Fora Vil du med på tur? tidligt efterår med Moskus i Norges Dovrefjell

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Emne: tidligt efterår med Moskus i Norges Dovrefjell

Har stadig 2 plads til tur Norge,Dovre fjell, fotografere Moskus . september 8-12, for mere info send PB

profilbillede
    Svitlana Tkach
    Deltager

Kære alle, Jeg har lige fået at vide, at der stadigvæk er 2 ledige pladser på denne moskusoksetur til Dovre, som Ernestas Balcikonis arrangerer. Jeg har været på flere af de ture, som Ernestas har arrangeret før, og har også meldt mig både på denne Norge-tur, samt på nogle andre af hans kommende ture. Så dem, der vil til Dovre her i september 2022 og kan ikke komme med på Johnnys Norge-tur, som er fuldtegnet p.t., har så lige her en chance til. Hermed er lidt mere udvidet beskrivelse af Ernestas Dovre-tur: 

“Kom med til efterårs eventyr med Moskus ,
    Tidligt efterårs landscape passer flot sammen med Moskus, en tur at fotografere de pragfuld dyr, nyd tidligt efterår, se elg ,og den smukke natur i Dovres national park. ikke mindre vi stopper undervejs ved flotte sted til at tage billeder. Gruppe begrænset til 7 personner, hvor vi skal bo i 2 lejliheder på Dovregubbens hall(96 og 55m2) . 2 dage vi har en guide som hjælper med at finde Moskus, forklar lidt mere om de dyr, og Dovres national park. den dag 3 vi klar os selv, fotografere med mulighed nogen elg , landscape, og nyder den flotte natur.
    Morgenmad med pafyldning af kaffe termo, frokost, og aftensmad er includeret i prisen , dog uden drikkevarer.
    mad på vej frem og tilbage er ikke includeret , men vi sammen aftale hvornår og hvor vi spisser(det har funkeret fint på de tur haft før)
    Flere spørgsmål kan besvares i PB ved interresen
    9250kr inkluderet transport, hotel med morgenmad, frokost ,og aftensmad inkluderet”

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.