Home Fora Vil du med på tur? Tur til Ungarn

• Dette emne har 1 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 4 år siden af profilbillede

Inaktiv
    .
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Emne: Tur til Ungarn

Brev fra Allan til mig

Nå, jeg ville bare lige fortælle (spamme jer alle!) at DOFtravel vil forsøge sig med endnu en Ungarn fototur. Denne gang i april – den 21/4 – 28/4 – 2018. Desværre har prisen fået et nyk opad og rammer omkring de 20.000 kr, hvilket jeg synes er meget for en uges fotografering, men det er desværre ikke muligt at gøre det meget billigere med mindre man rejser på egen hånd – og det er først muligt i 2020, da alt er udsolgt de næste to år! Jeg har ingen ide om der kan samles syv deltagere til den pris, men nu gør vi et forsøg. Så spred gerne rygtet hvis i kender nogen som har set jeres flotte billeder og som har mod på en tur til Bence land. Eller hvis i har mod på endnu en tur.

Er der nogle der er interessere må I hurtigst maile eller ringe til Allan Gudio Nielsen <allan.nielsen@dof.dk> tlf. 20890909

Hilsen Jette Bj

profilbillede

Inaktiv

Jeg kan klart anbefale en tur til Bence Mate’s farm i Ungarn, hvor fotomulighederne er fantastiske.

I skal imidlertid være opmærksom på, at biædere og ellekrager først kommer til Ungarn i løbet af maj måned. Personligt vil jeg ikke undvære muligheden for at fotografere disse prægtige fugle.

Hilsen Steen

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.